Tema: Re: klaidos
Autorius: Tadas
Data: 2012-05-26 17:52:20
supratau, ačiū
po 7 metų turėjimo mašinos, vis dar kažką naujo sužinau
tai kai gausiu op-com
ir jei kils neaiškumų vėl rašysiu


"kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message 
news:jpqfqn$921$1@trimpas.omnitel.net...
> Zinok jokiais trumpinimais, kaip pamineta tavo nuorodoj, is tavo variklio 
> (Y20DTH su interkuleriu ar X20DTL - be interkulerio) klaidu nenuskaitysi. 
> Pas tuos 2-litrius dyzelius toks bajeris nepraeina, o ir klaidos ten visai 
> kitokios.
>
> "Tadas" <zasinas.lt@gmail.com> wrote in message 
> news:jpokn4$526$1@trimpas.omnitel.net...
>> blemba nemačiau kokia
>> kažkoks universalus, vienas iš brangsnių, bet mėgėjas darė tai tik kodus 
>> nusirašiau
>> čia rusų svetajnė, kur tie kodai
>> http://www.opel.auto.ru/FAQ/injection/i5-0007.php
>>
>> na dabar užsisakiau OP-COM
>> jei bus dar tos klaidos tada reiks gilintis smarkiau
>> galvojau gal kas susidure esat
>>
>>
>> "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message 
>> news:jpo1a2$js6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kas per programa? Nes pagooglinus tiek anglu tiek rusu pokalbio 
>>> sveitaines mini klaidos kodus vien tik formatu Pxxxx. Gal todel ir not 
>>> configured kad bandai su kazkuo skaityti kazka?
>>>
>>> "Tadas" <Zasinas.lt@gmail.com> wrote in message 
>>> news:jpnufe$gfb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> na programa parodė tokius
>>>> ir tokius radau autodatoj
>>>> ir internete dar radau tokius
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> On 2012.05.25 09:44, kef wrote:
>>>>> O neturi tie kodai buti keturzenkliais?
>>>>>
>>>>> "Tadas" <Zasinas.lt@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:jpluif$f95$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> sweiki
>>>>>> gal esat susidure su tokiom klaidom:
>>>>>> 26 - signal rate of change below threshold
>>>>>> 55 - system not configured
>>>>>>
>>>>>> vectra b 2000m 2.0 dti 74kw
>>>>>>
>>>>>> jei gerai išgūglinau tai 26 su antro cilindro purkštuko slėgiu
>>>>>> negerai, tipo perdidelis
>>>>>>
>>>>>> o 55 su kompu kažkas
>>>>>>
>>>>>> gal kas smulkiau galit papasakot
>>>>>> ar linką kokį
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>
>