supratau, ačiū po 7 metų turėjimo mašinos, vis dar kažką naujo sužinau tai kai gausiu op-com ir jei kils neaiškumų vėl rašysiu "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message news:jpqfqn$921$1@trimpas.omnitel.net... > Zinok jokiais trumpinimais, kaip pamineta tavo nuorodoj, is tavo variklio > (Y20DTH su interkuleriu ar X20DTL - be interkulerio) klaidu nenuskaitysi. > Pas tuos 2-litrius dyzelius toks bajeris nepraeina, o ir klaidos ten visai > kitokios. > > "Tadas" <zasinas.lt@gmail.com> wrote in message > news:jpokn4$526$1@trimpas.omnitel.net... >> blemba nemačiau kokia >> kažkoks universalus, vienas iš brangsnių, bet mėgėjas darė tai tik kodus >> nusirašiau >> čia rusų svetajnė, kur tie kodai >> http://www.opel.auto.ru/FAQ/injection/i5-0007.php >> >> na dabar užsisakiau OP-COM >> jei bus dar tos klaidos tada reiks gilintis smarkiau >> galvojau gal kas susidure esat >> >> >> "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message >> news:jpo1a2$js6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kas per programa? Nes pagooglinus tiek anglu tiek rusu pokalbio >>> sveitaines mini klaidos kodus vien tik formatu Pxxxx. Gal todel ir not >>> configured kad bandai su kazkuo skaityti kazka? >>> >>> "Tadas" <Zasinas.lt@gmail.com> wrote in message >>> news:jpnufe$gfb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na programa parodė tokius >>>> ir tokius radau autodatoj >>>> ir internete dar radau tokius >>>> >>>> >>>> >>>> On 2012.05.25 09:44, kef wrote: >>>>> O neturi tie kodai buti keturzenkliais? >>>>> >>>>> "Tadas" <Zasinas.lt@gmail.com> wrote in message >>>>> news:jpluif$f95$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> sweiki >>>>>> gal esat susidure su tokiom klaidom: >>>>>> 26 - signal rate of change below threshold >>>>>> 55 - system not configured >>>>>> >>>>>> vectra b 2000m 2.0 dti 74kw >>>>>> >>>>>> jei gerai išgūglinau tai 26 su antro cilindro purkštuko slėgiu >>>>>> negerai, tipo perdidelis >>>>>> >>>>>> o 55 su kompu kažkas >>>>>> >>>>>> gal kas smulkiau galit papasakot >>>>>> ar linką kokį >>>>> >>>> >>> >> >> > >