Filosofijos lieka filosofijom, bet pries cipuojant masina turi tureti gimtaji galinguma, kuris turi pasitvirtinti ant dyna stendo. Jei jo nera, tai ne lavonui zvakes i uzpakali kisti, o davesti masina iki tikrojo galingumo, jei jau tada truksta traukos, galvoti kaip dasikelti, o ne zaisti - nevalyt, imete kaip malka zagatofke, jau geriau traukia, tai bus gerai. Nors neretai po tu zagatofkiu priarteja prie gimtojo galingumo tik. O ir neretai ir ribotuva perslenka, kad geriau "trauktu". markatas "Tadas" <Zasinas.lt@gmail.com> wrote in message news:jo5onc$v53$1@trimpas.omnitel.net... > laisvos neįdomu, bet įdomu apsukos varikliu be akrovos kai greitis 0 km/h, > o prie šito parametro praktiškai liko gamyklinis > > jei jau taip aktualu kilovatai, tai pasitaisau tada > po chipavimo, teoriniai-matematinai-praktiniai 92 kw > > o jei dar atmesim 350 000 ridos varikli ir kitus agregatus, nusidėvėjusias > padangas, su skirtingais slegiais, ir vėjo greitį su lietum, saulės > elektromagnetines bangas > > tai liks kokie 85 kw > > bet vistiek verta chipinti, nes skirtumas yra didelis važiavimo > > ir dar manau kad jei buvo užprograminta ir gamintojas rašo kad 74 kw > tai perprogramuojant žino ką ir kur įrašyti kad būtų 92 kw > > > > On 2012.05.05 09:39, Staska wrote: >> "Tadas"<Zasinas.lt@gmail.com> wrote in message >> news:jo1b91$9kg$1@trimpas.omnitel.net... >>> d?l technikin?s, tai pereis, nes prie laisvø apsukø be apkrovos niekas >>> nesikeit? >> >> Kazkaip TA neidomu tavo laisvos apsukos, todel ir ziuri viska prie >> dideliu >> sukiu. >> >>> d?l NM padid?jimo tai nepamenu, bet pa?i?r?kit GALINGAS.lt >> >> Tai kokia cia dezinformacija paleidai pirmam poste, kad buvo tiek arkliu >> ir >> pasidare tiek, jei net ant stendo nestate.. >> >> >