Tema: Re: ?eip nor?jau pasidalinti d?iaugsmu
Autorius: markatas
Data: 2012-05-06 16:41:56
Filosofijos lieka filosofijom, bet pries cipuojant masina turi tureti 
gimtaji galinguma, kuris turi pasitvirtinti ant dyna stendo. Jei jo nera, 
tai ne lavonui zvakes i uzpakali kisti, o davesti masina iki tikrojo 
galingumo, jei jau tada truksta traukos, galvoti kaip dasikelti, o ne 
zaisti - nevalyt, imete kaip malka zagatofke, jau geriau traukia, tai bus 
gerai. Nors neretai po tu zagatofkiu priarteja prie gimtojo galingumo tik. O 
ir neretai ir ribotuva perslenka, kad geriau "trauktu".

markatas

"Tadas" <Zasinas.lt@gmail.com> wrote in message 
news:jo5onc$v53$1@trimpas.omnitel.net...
> laisvos neįdomu, bet įdomu apsukos varikliu be akrovos kai greitis 0 km/h, 
> o prie šito parametro praktiškai liko gamyklinis
>
> jei jau taip aktualu kilovatai, tai pasitaisau tada
> po chipavimo, teoriniai-matematinai-praktiniai 92 kw
>
> o jei dar atmesim 350 000 ridos varikli ir kitus agregatus, nusidėvėjusias 
> padangas, su skirtingais slegiais, ir vėjo greitį su lietum, saulės 
> elektromagnetines bangas
>
> tai liks kokie 85 kw
>
> bet vistiek verta chipinti, nes skirtumas yra didelis važiavimo
>
> ir dar manau kad jei buvo užprograminta ir gamintojas rašo kad 74 kw
> tai perprogramuojant žino ką ir kur įrašyti kad būtų 92 kw
>
>
>
> On 2012.05.05 09:39, Staska wrote:
>> "Tadas"<Zasinas.lt@gmail.com>  wrote in message
>> news:jo1b91$9kg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> d?l technikin?s, tai pereis, nes prie laisvø apsukø be apkrovos niekas
>>> nesikeit?
>>
>> Kazkaip TA neidomu tavo laisvos apsukos, todel ir ziuri viska prie 
>> dideliu
>> sukiu.
>>
>>> d?l NM padid?jimo tai nepamenu, bet pa?i?r?kit GALINGAS.lt
>>
>> Tai kokia cia dezinformacija paleidai pirmam poste, kad buvo tiek arkliu 
>> ir
>> pasidare tiek, jei net ant stendo nestate..
>>
>>
>