Tema: Re: astra H nerodo radijos skydelis
Autorius: Sail
Data: 2012-05-03 13:30:27
Pasviesk ant bajerio i displeju su proziku.

Kazkodel esu beveik tikras, kad lemputes po apacia atsijunge ir tiek ziniu.
Arba perdege.

Pas mani tas pats buvo, tai pakeiciau lemputes. Ale po metu padlos vel
pradejo nesviest.
Tada emiau ir bbd ant ju is viso.
Jos po pusmecio neapsikentusios vel sviest pradejo, ir veikia iki siolei...