Tema: Re: Perku Opel Astra G
Autorius: Kostian
Data: 2011-11-14 00:25:42
vaziuokle kur turi omeny kad reikia keisti- ta pati. skirtumas stabdziai,
amortikai (cia nesu 100% tikras, bet lygtais), spyruokles, stabdziu
papildomas ausinimas- sitos detales kasdien nekeiti. kaladeles tai tos
pacios pvz kaip saab 93 (neatsimenu variklio). visos detales visalaik
randomos stock'e pas aftermarket paradvejus.

p.s. del nusiderejimo - visalaik perki gi uz daugiau, negu supalnavai, tai
nieko cia nepadarysi. slangines tau uz 800 idesime :)