Tema: Re: Priekinio vaizdo kamera automobiliui
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-03 14:13:43
sakai bmw...
nu tai vat zinok, per kaskoki tai debila su bmw esu papyles masina nepataisomai.
o tas padla net nesustoje nuleke- rezultate- niekaip negalejau irodyti kad man uzkiso, ir kad stengdamas isvengt susidurimo stabdziau ant salpio asfalto ir nulekiau nuo kelio.
da bel teko ir bauda susimoketi- gncytis beprasmiska buvo, jokiu liudininku....