Tema: Re: Opel astra opc
Autorius: eex
Data: 2011-08-19 12:36:32
o kas ten su alsuoklio slangute buvo? tepala lauk vare?

"Kostian"  parašė naujienų news:j2jvji$qo2$1@trimpas.omnitel.net...

x20xer
tepalu sunaudojimas 0. (netenka bent jau dapilineti tarp keitimu).
kai buvo slangute alsuoklio itrukus- tada buvau siek tiek issigandes. auto
techniskai tvarkingas, realiai yra smulkiu pabrozdinimu ir t.t., bet cia
naturalu uz tokia kaina ir tokius metus.