Tema: Re: Omega B 2.2DTi uzvedimas po kuro filtro keitimo
Autorius: AivarasGM
Data: 2010-12-08 14:15:06
pas 530d yra transportiniai siurbliai kurie pumpuoja kura, pas maniske
EDC15M kuro sistema viska pasidaro siurblys, esant orui sistemoje kazin ar
sugebes uzsipumpuot? Man tik idomu kokios civilizuotos priemones naudojamos
atstatyti kuro sistema po tokiu proceduru, kaip kuro filtro keitimo ir
panasiu ishermetinimu?

"egis" <egidijum_trinti@takas_trinamas.lt> wrote in message
nepakanka tiesiog pajungus slangas/ydejus filtra raktely pastatyt ant degimo
bet masinos nekurt ir palaukt kelias minutes? signaturai butent taip
atliekamas nuorinimas po kuro filtro keitimo ...

--

egis
E39 530dA '00