Tema: Re: Benzino garavimas ar vagystė?
Autorius: vv
Data: 2010-11-30 19:27:19
Nusiurbe.
Bet jei nori isitikinti gali pasidometi fizika/chemija ir susiskaiciuosi
per kiek laiko prie kokios temperaturos 40 l is bako isgaruos.
Jei cia Vilniuje buvo tai nieko nuostabaus: man paciam taip atsitiko,
zinau ir kam dar taip buvo, beto aplinkiniai namai iskabineti
skelbimais: "kamynai bukit budrus - vagiamas kuras"
Laikau dabar garaze ir nustojo "garuoti"

P.s. o gal pas tave kokia zarnele kiaura

:)