Tema: Re: chekas opel 00
Autorius: Eex
Data: 2010-11-19 11:04:05
pas mane irgi kartais taip buna. berods karloff'as apsviete mane, kad buna
pastovios klaidos ir laikinos klaidos. jei checkas uzgesta, vadinasi laikina
klaida. bent pas mane ta laikina klaida budavo susijusi su liambda. kadangi
vazineju dujomis, tai gali buti kad gal kompas kazkuriuo momentu misini
blogai paskaiciavo, buvo per daug oro, misinys paliesejo, ir liambda tai
pamate. paskuj jei viskas ok, checkas uzgesta.
auto vectra b '00, 1.8 ecotec