Tema: Re: 1.7 tdci geris ar blogis
Autorius: sail
Data: 2009-03-04 13:49:29
Su elmu galima isskaityt klaidu kodus, kai kuriuos variklio parametrus kai
jis uzvestas. Mano ziniom, elm'as tik variklio blokui. Ne stebuklas, bet
pravercia kartais.

Jei rasi gero softo, pasidalink.

Sitas daiktas daug rimtesnis http://www.opel-scan.ru/. Pardavineja jo lauzta
versija, bet ne naujausia (detaliu rinkinys + softas) uz kelis simtus litu.
Jei noras yra ir lituoklis nesvetimas, turint opeli tai nebloga investicija.