Tema: Re: Tamsejantis veidrodis omegai
Autorius: Remigijus
Data: 2009-02-26 12:25:22
issiemus apsvietima buvau rades fiske su 6 laidais, buvau isitikines kad ten
veidodziui, bet dabar pradedu galvoti kad gal ten liukui. Turiu veidrodi nuo
senesnes b omegos,  tas veidrodis ne tik tamsejantis, bet ir skirtas
modeliui kuriame sedynes su atmintim (yra varikliukai veidrodzio padeciai
nustatyti) ir fyske visai kitokia, kaip suprantu 4 laidai tamsejimui ir 7
reguliavimuisi