Tema: Re: X18XE termostatas
Autorius: Eex
Data: 2009-02-24 15:50:59
nu pirkau vilniuje, seskineje, opel dalys ten yra.
o nesupratau, ka tau eoltas su kaina padare? :) padovanojo?
seip su korpusu termostatas originalus 270lt (ant durniaus klausiau
rasmite).
aisku yra niuansas del to korpuso. bent pas mane pakeitus tik elementa, jis
prasipucia is kito galo biskuti, reiskia sandarumo nera idealaus. na bent
temperatura 80-82 laikosi, syla greitai. o kokia darbine turi buti tai
bbz... :)