Tema: Re: B180, B200
Autorius: esguires
Data: 2012-03-28 23:03:57
nelabai populiarus modelis, tik viena kiek idomesne tema mbforumas.lt
http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=55&id=115822

mano subjektyvus pastebejimai:
1. zvyrkelis ir prasti krasto keliai ne pati geriausia vieta siam modeliui,
bet kai urban/suburban mikrovenas be konkurencijos.
2. talpumas ir variantiskumas ispudingi (nors pakrovimo variantai ir
priklauso nuo komplektacijos).
3. variatorius yra visapusiskas bei nepataisomas blogis ir taskas.
4. vaziuokles testui rekomenduoju rykantu kelia prie vilniaus, isgirsi
tokias detales, kokiu manai automobilyje nesant :)
5. nors detaliu skyrius dirba gerai, silberauto servisas ir pardavimai
ciulpia ir turi mirti. vien del to kasdienis mano auto ne mercedes.

na ir pamokanti istorija apie b klase: 2007/01/03 paskelbtas atsaukimas del
galimo varikliu gedimo (egzemplioriai, pagaminti nuo 2005 geguzes iki 2006
geguzes, kartu su a klase ir c klases universalais is viso 130'000 vnt.).
internetas, zinantis, kad mercedes jau senai geru autombiliu negalima,
triumfavo. kol nepaaiskejo, kad variklis valytuvu.