Tema: Re: COMM:parduodamas dalimis MB W201
Autorius: esguires
Data: 2011-03-12 16:51:23
buciau emes 199 spalvos duris, bet mano paties geresnes bukles. tas pats del
apdailu - man reikia kitokiu. va taip tu isvengei vieno ar keliu erzinanciu
skambuciu :)

del dekoderio sunku butu imesti, nes eps sveria virs 20 gigu. bet yra ir
viesai prieinamu silpnesniu dekoderiu, kurie, neziurint to, tik retkarciais
sugrybauja. jei nesenai buvai forume, tai turejai pastebeti
http://partscatalog.ru/mercedes/1/truck/651/531/59N/