Tema: Re: W163 (ML) patarkit
Autorius: Gailestis
Data: 2010-10-14 11:57:37
Jo, gal jusu nuomone apie dujas nekokia, bet tai yra vienintelis variantas
siai dienai. Vaziuoju su Volvo XC90 T6 su dujom jau 130 tkm, Audi A4 cabrio
1,8T apie 30 tkm, daug kilometru Vokietijoj, Lenkijoj, Latvijoj, Estijoj.
Jokiu problemu, tik ridos jau dideles ir pasitikejimas masina mazeja, todel
ieskomi kiti variantai. Turim imoneje MB ML 2002 m. is Kanados, nuvaziuota
190 tkm, su dujom apie 40 tkm ir jokiu problemu nei su masina, nei su dujom.
Beje, visu masinu rida pradzioje buvo iki 30 tkm. Todel ir klausiu, kaip ML,
ar bus galima taip pat pasitiketi masina, kaip ir Volvo ar senu ML, nes
atsiliepimai apie sias dvi masinas yra nelabai geri, o praktikoje vaziuoja
ir vaziuoja ir vaziuoja. Nei karto nei viena masina nebuvus originaliame
servise, visus aptarnavimus daromes patys, todel cia atsiranda dar vienas
klausimas- ar su naujesniu ML iseis taip pat? Aciu uz visas nuomones.

P.S. Buvau Frankfurte Automechanikoj, tai MB paleido serijini sprinteri su
originaliai sumontuota BRC duju iranga.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5529 (20101013) __________

http://www.eset.com