Tema: Re: W168 A190 automato pavaru perjungimas
Autorius: FX
Data: 2010-03-07 10:48:41
Buvai bent karta iki redlaino pasukes motora? Nori normaliai su automatu 
vazhineti pradzhioj begejantis bishki duog stipriau per gaza o pasiekes ta 
greity tiesiog palaikyk nes zhinau kelis zhmones kurie vazhineja taip: 
yspaudzhia gaza tiek kad ten kur daug mazh turetu buti ta greichio reikshme 
kurios reikia nu ir begejasi po to bbs zhino kiek laiko, po tokiu 
vazhinejimu dezhes kompas galvoja kad tai normalu ir kai pasikeichia kiek 
vairavimo stilius ar kazhkokioj situacijoje reikia staigaus response'o 
nutinka kokia nors nesamone kaip "KEISTAS BEGIU PERJUNGIMAS" :D

Pamirshk ta W padety, vazhinek visada ant S... del manes galetu buti ishvis 
ne W/S o S/SS vienas normalus rezhimas kitas kuris ishvis nedropintu apsuku 
zhemiau kokiu 2-2.5krpm :))))))))))))))

FX

"gipo" <gipo@_trinti_freemail.lt> wrote in message 
news:hmnqqb$h9o$1@trimpas.omnitel.net...
> Pravaziavus keleta tukstanteliu su automatu kazkokiu anomaliju 
> nepastebeta,
> taciau gana keistas 3 ir 4 pavaros perjungimas (del 5 nzn, nes nedaznai uz 
> miesto
> vaziuojam). Situacija tokia, kad 3 pavara metama lygiai prie 41km/h, o 4 
> prie 61...
> Kartais tai labai nervina, nes "nesportuojant" galetu jas mesti ir 
> anksciau.
> Buvo keletai savaiciu "susitvarke", ir pavaras mete "normaliai" (mano 
> subjektyvia
> nuomone). Gal cia "uzstrigus" "W" padetis? Nors "susitvarke" buvo butent 
> prie jos...
> Su salyga, kad manual'o taip ir negavau - klausiu jusu nuomones, gal kas 
> susiduret/
> turit praktikos?
>
> gipo
>