Tema: Re: kaip isnaikinti rukalu kvapa??
Autorius: Azba
Data: 2010-03-03 16:42:50
turejau ir as ta beda, tik pas mane apmusalai buvo. apmusalus ismeciau,
nusiardziau kelma, kur su pavaru svirtim, ir kur netoli yra zazigalke ir
pelenine. issiurbiau viska (ten pro pradeginta pavaru svirties apdangala
prikrite labai daug buvo). grindis issiurbiau, tada su sampuneliu salonui
praejau per pasostes. paskui pelenine ilgai mirkiau visokiuose skysciuose,
bet vistiek siek tiek smirdejo, tai iklojau celofano. kvapas pranyko kazkur
per 0.5metu. Dar vis pasireiskia, bet jau neastriai, kai saule stipriai
prikepina salona.
svaros broliai ir kita istaiga nepakenks, tik geriau padarys, bet is po
kelmo reiks paciam siurbt siuksles.