Tema: Re: klausimas
Autorius: Donce
Data: 2010-02-18 08:07:54
jei yra katalizatorius tai viskas yra imanoma :)
siaip kiek zinau tada turetu matuoti pro anga esancia pries katalizatoriu,
bent berods audinese tai budavo numatyta :) mb kazkaip ju nemaciau :)
dziaukis kad viskas ok, vadinasi variklis teisingai vykdo degimo procesa ir
nereik ten kist nagu :)

--
Donce