Tema: Re: G-klasse 400CDI
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-12-15 14:25:40
Gerbiamasis,

Google moka visi nauotis.
Jei galetum is savo praktikos naudojant G400CDI arba is savo studiju
internete padaryti aprasyma- mielai paskaitytu ne vienas, net neketinantis
pirkti G klases.

MB1 tikrai labai prastas forumas ir naudingos informacijos apie G400CDI jame
nera. "Oi zinau, kad tai labai gera masina" nera naudinga informacija. Tai
buvo pasakyta su ironija ir pykti del to neverta.

Visi cia bendraujantys, zino, kad mekigis nera dalbajobas, taciau nezino
koks esi tu.

Jaegermeister