Tema: Re: gal kas turi mersa V class arba Vito?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-09-15 19:55:41
Donce wrote:
> mekigi kokiu pats vazineji ?
>
> gaila ne mano kisenej viano :(
> is esmes dabar viskas ne mano kisenej kol zmona nesumastys nurimti su pinigu
> kisimu i buta :D
> pati rekia nori rav4, bet teks man ja nuliudinti vien del kasko kainos :(
> o kaip sitie
> http://auto.plius.lt/skelbimas/lange/lengvieji-automobiliai/mercedes_benz-ml_klase/id-494912 ?
> ar geriau toks
> http://auto.plius.lt/skelbimas/lange/lengvieji-automobiliai/mercedes_benz-ml270/id-495491 ?
> [...]

ml270 siaip tai puse bedos, bet cia ne rav4, ne parketnikas :) su juo
galima ir nuo asfalto nuvaziuot. siaip gale skundziasi kad biski supa,
sedint priekyje visai patogu. telpa i 10l/100km, traukos kaip is 2 tonu
didelio tanko pakanka, kaip is sportines gal ir mazai butu. tevai
vazineja ir nesiskundzia, remontas nera ypatingai brangus, dalys
kainuoja panasiai kaip ir kitu tokiu metu masinu, brangiau nei golf 2 ar
mano seno bmw. pats pavazinejau truputi, tai siaip man visai patiko.
siaip erdvi bagazine (tilpo 4 zmones susidet daiktus 2 savaitems
isvaziuot, eme maisto daug), patogios sedynes ilgesnei kelionei ir siaip
jauciasi kad minkstas MB o ne kokia kieta parketine honda