Tema: Re: Avaringumo statistika: Mercedes savininkai megaujasi geresniu saugumu
Autorius: Exo
Data: 2009-09-07 12:08:40
Klausimas kodėl jis su byta strapalioja.... iš esmės aišku elgiasi neprotingai, tačiau JEI audi vairuotojas nori būti "gudresnis" už kitus, suprantu, kad pagaliau trūko kantrybė... Aišku, pas normalius žmones bytos bagažinėje nesimėto... nors antra vertus kirvį ir montiruotę aš dažniausiai vežiojuosi...

Exo