Tema: Re: MB CLK nuo '03 metu
Autorius: belenkas@home
Data: 2009-06-23 18:38:55
del varikliu, tai ka galiu pasakyt is savo patirties, tai 3.2 benzas man
labai patinka, tik nepamirsk kad zvakiu pas ji 12, zvaklaidiu irgi. taigis
pasikeist kainuoja.
del elektrinikos tai pilnai pritariu, 03 metu elektronika labai silpna. tik
viska sutvarkai el koks suds nebeveikia. dabar pvz atsake keleivio galvos
atramos vazinejimo zemyn funkcija- i virsu vaziuoja. prie tai liukas
sudurniaves buvo, sedynes sildymas. xenonai perdega kas metus beveik,
parktronikas vienakart bala prarades buvo. Viska tvarkau tik silberyje, tai
del detaliu kokybes manau nera abejoniu, kas kita meistriuku darbo kokybe.
msina buvo pirkta su pilna istorija, tikra rida ir etc, todel galiu pasakyt
truputi nuvyle. tiesa automatine deze saibom isejo, tvarkymas silberyje
12klt su garantija. pirkti naudotos is sroto po kolkas nerandu. kaip
iaiskejo dezes sitos labai jautrios ciut kas is atsako.