Tema: Re: Reikia turbinos korpuso ar visos 130 kw.dyzelis 1998.
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-03-25 13:33:29
pas VAG'us tdi yra tokis dalykas su ekologija berods susijes, kad siurblys shiltam varikliui neduoda kuro, kol starteris nepasiekia tam tikru apsuku. Tai jei starteris ar akumas pavarges, tai taip ir kuriasi.....atjungus temperaturos daviklis, kompas galvoja, kad shalta ir "gedimas" "susitaiso".

--
Dainius