Tema: Re: Reikia pagalbos
Autorius: Vasaris
Data: 2009-03-16 12:51:15
O tu įsitikinęs, kad jis? Nes šiaip pastebėjimas su keylessgo - kuo ilgiau
juo nesinaudoji, tuo į ilgesnį žiemos miegą jis nugrimsta. Atitinkamai ir
akumą mažiau krauna. Buvau remontui pastatęs tris savaites per pačius
sniegus, tai pasižadino už rankenos laikant gal tik po kokių 30 sek. iš
kelių kartų.