Tema: Re: Visdelto padekit protingieji kurmiai...
Autorius: FX
Data: 2009-02-05 11:31:18
Zhvenk zhvenk, radau dar pigesne isheity kuri gal butu nepriimtina kai
kuriems mercedes vairuotojams, bet 67 eu komplektas shkyvas be sankabos bet
kitokios ishmieros ir spec dirzhas... y toho gedimas pashalinamas uzh 67 eu
+ siuntimas + pakeitimo darbai ir netiketai po remonto atsiranda vietoj
193AG/280Nm cieli  ~230AG/310Nm :P

FX