http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4424.html Variklio kodas 20T2N11N 4,3 uzmiestyje manau galima butu padaryt, bet su nauju ir lllabai jau ekonomiskai vaziuojant. Man gavosi ilgoj kelionej su miestais ramaus vaziavimo 90-110km/h, bet netaupant o normaliai vaziuojant 4,95l/100km. Kiek zinau variklis normalus, nera kazkoks super lepus. Man galios tikrai uztenka(turbo ir interkuleris). Hondoj nezinau , bet roveryje buna be interkulerio, tai jau vangokas(jei neklystu 66kW lieka). Dar roveryje buna su 3 pakaitinimo zvakem. Tai irgi neprideda pliuso prie uzkurimo. Pas mane kuriasi gerai, aisku pakaitinu 2-3 kartus kai jau labai salta. Is minusu tai silpnas langu apiputimas. Kazkaip kai buna dregna, tai nesugeba pilnai isiles ir ilgesnej kelionej iki virsaus nupusti priekinio lango. Ir salono apsyldymu patenkintas tik kokiu 90%. Sankabos darbinis cilindriukas is plastiko. Teko susidurt, nupirkau deveta tai ir tas po men leist pradejo. Pirkau nauja "pigiai" uz 200 su virsum, tai tfu tfu kol kas viskas ok. Megsta strigti sankabos sakutes asis i greiciu dezes korpusa. Atrodo kad sankaba baigesi, buksuoja. Vos nepasikeiciau visko:))) Isardzius paaiskejo kad uztenka pramankstint ir sutept(neaisku kuriam laikui) Virgelis "Bumkis" <bumkis@mail.ru_galatrinam> wrote in message news:hkm7od$ot4$1@trimpas.omnitel.net... > kiek pavyko rasti tai i Honda Accord ir Civic vienu metu dejo roverio > 2 litru dyzelini varili, bet nepavyksta man patikimo info gauti > nei koks siurblys (common-rail ar dar ne) nei apie sanaudas nei apie > isibegejimai (~3 sekundes skirtumas) nekalbant jau apie ekplotacija > gal kas vazinejat su tokiu ir galit papasakot ar verta prasidedi > ar probleminis? >