Tema: Re: reik info apie Civic 2.0 TD varikli
Autorius: virgelis
Data: 2010-02-07 14:11:44
http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4424.html

Variklio kodas 20T2N11N
4,3 uzmiestyje manau galima butu padaryt, bet su nauju ir lllabai jau
ekonomiskai vaziuojant. Man gavosi ilgoj kelionej su miestais ramaus
vaziavimo 90-110km/h, bet netaupant o normaliai vaziuojant 4,95l/100km.
Kiek zinau variklis normalus, nera kazkoks super lepus.
Man galios tikrai uztenka(turbo ir interkuleris). Hondoj nezinau , bet
roveryje buna be interkulerio, tai jau vangokas(jei neklystu 66kW lieka).
Dar roveryje buna su 3 pakaitinimo zvakem. Tai irgi neprideda pliuso prie
uzkurimo. Pas mane kuriasi gerai, aisku pakaitinu 2-3 kartus kai jau labai
salta.
Is minusu tai silpnas langu apiputimas. Kazkaip kai buna dregna, tai
nesugeba pilnai isiles ir ilgesnej kelionej iki virsaus nupusti priekinio
lango. Ir salono apsyldymu patenkintas tik kokiu 90%.
Sankabos darbinis cilindriukas is plastiko. Teko susidurt, nupirkau deveta
tai ir tas po men leist pradejo. Pirkau nauja "pigiai" uz 200 su virsum, tai
tfu tfu kol kas viskas ok.
Megsta strigti sankabos sakutes asis i greiciu dezes korpusa. Atrodo kad
sankaba baigesi, buksuoja. Vos nepasikeiciau visko:))) Isardzius paaiskejo
kad uztenka pramankstint ir sutept(neaisku kuriam laikui)

Virgelis