Tema: Re: Nissan almera tino kuro sanaudos?
Autorius: Loretis
Data: 2010-01-26 09:24:43
Nezinau kuriu metu bet  pas mane 2003 I antra puse tai rodo ir momentini ir
bendra kuro suvartojima ir kiek dar galima nuvaziuoti km.
Kuro daviklis skydelyje rodo panasu vaizda nei kompo ekrane.O realybe tokia
"pripiltas Statoile pilnas bakas dyzelio apie 60 lt,pravaziuota  403 km(tik
mieste),kompas rodo
kad dar galiu vaziuoti 42 km,kuro sanaudos apie 12 lt(tankas- ne
masina),rodykle skydelyje rodo kad kuro jau beveik nebera.Diagnostikoje
variklio jokiu klaidu nera,(diagnostika daryta 2 kartus),neispurto,traukia
normaliai,kuriasi ,vnz. jei ne kuro sanaudos netureciau ko prikibti.Dabar
uzsiemiau dyzelio serviso Kaune paieska.Gal kas gali parekomenduoti ne
kosmonautus ir supratingus meistrus,nes as apie dyzelius ne bum bum.Del
izoliacijos  ,ji taip pat prasta barska kaip skardine,bet gal cia kad is
Italijos,ten salciu nebuna,nes antifrizas buvo tik iki -5C,ir akumas
maziukas,bet naujas(vedasi iki - 15C),poto reik pagalbos arba kito

"japatas" <i@p.com> parase naujienu news:hjjfmd$953$1@trimpas.omnitel.net...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4805 (20100125) __________

http://www.eset.com