+ turbinos kazkodel nerestaruojamos (2.0D mazdos IHI turbina), va taip ir vazineja svogeris su leisgyviu siurbliu ir gatava turbina. Cia matyt mazdas bloga karma nuo Comprex laiku su dyzeliais persekioja :) "Monte" <mmusteikis@yahoo.com> wrote in message news:hj1pg8$t35$1@trimpas.omnitel.net... > Kiek teko girdet apie ankstesnius mazdu dyzelius, tai jo jei sugenda tai > nieks netaiso, bet cia tipo naujesnis variklis, tai sakau gal pagerejo > padetis ju remonto klausimais. Ar cia galioja visiems mazdu dizeliams? > > "Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message > news:hj1muu$o7m$1@trimpas.omnitel.net... >> Kalbam paprasciau - yra tokiu siurbliu modeliu, kurie yra neremontuojami >> (arba niekas lietuvoje neturi irangos/salygu/ziniu ta daryti). Ar pirktum >> ten kokiu 8000-10000 Lt vertes mazdai (kuri ir seip yra niekuo >> nedziuginantis kibiras) nauja siurbli uz kelis tukstancius euru? Nes yra >> realiu pavyzdziu, kaip zmones tampo ant troso tokia mazda po ivairius >> servisus, moka shaibas, o ji vis kaip nevaziuoja, taip nevaziuoja. Kam >> toks onanizmas patinka - prasom, perki mazda ir ieskai, kas tau ja paskui >> suremontuotu. >