Tema: Re: Toyota Avensis II 1.8 VVT 95kW - kaip atspėt kiek l yra benzino bakas? ;-)
Autorius: Vincas
Data: 2009-09-04 09:11:58
Pas mane  Avensyje, irgi tas pats su degalų rodyklės rodmenimis. Iš pradžių
krinta labai lėtai, o antoje pusėje krenta tiesiog akyse. Net niekaip iki
šiol negaliu suprasti kiek tiksliai galiu supilti i baką kuro.
Tiesa , pas mane dyzelis.

"Tadas Kvedaras" <t.kvedaras.nospam@nospam.white-hat.no_spam.eu> parašė
naujienų news:h7q6os$dlj$1@trimpas.omnitel.net...