Tema: Re: Q: Evo vs WRX
Autorius: Icetom
Data: 2009-07-01 20:55:29
Jei atkreipsi dmes: lyginau 3 MPS su jos tiesioginiu konkurentu Subaru
Impreza WRX (ne STI versija). Paraiau t palyginim, nes lyginant
eksploatacij i technins puss ieina 2,3 l 4 cilindr eilje+turbo vs 2,5
l 4 cil. bokseris+turbo +4WD . Na bent jau a taip suprantu ;) Radau dar
likus techninio aptarnavimo Subaru Impreza WRX 2006 m - gal domu bus.
Bendr vaizd galima susidaryti manau. MPS'o aptarnavimo neberandu :(

Na buvau apturjs prog atlikti bandomj vaiavim 3 MPS. Visai nieko
maina.  Autostradoje laisvai pasiek 250 km/h greit pagal spidometr :)
Dar teko Renault Megane RS bandyti.  Tai tos pakaba labai patiko ir iaip
labiau subalansuota maina pasirod lyginant su 3 MPS, bet ir kaina didesn.