Tema: Re: patarkit renkuos auto ir Rover serijos, kurios fuflo ?
Autorius: Feniksas
Data: 2009-06-29 12:20:35
mano balsas uz kivi, jei neerzins variklis bardacioke
be to ziurek, kad nebutu auto naudota kokio strytreicerio

varikliai visi su savo niuansais, bet labai nevykusiu tarp ju lyg ir nera

ziureti pries perkant: variklio stovi
(radiatorius keistas ar ne su visom priezastim
ir pasekmem)
ir kiek kartu pervirintos galines arkos

www.hondaklubas.com