Tema: Re: nissan almera Tino +/-
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-06-22 10:36:31
Pustreciu metu vazineju su 2001 metu tokiu modeliu tik 1.8 benzinas.
Pirmas ispudis, masina atrodo labai didele, taciau realiai yra labai trumpa.
Vietos (per ilgi) ne per centimetra ne daugiau nei  pries tai buvusioje
mazyteje mazda323f.
Daugiau nezinau ka komentuoti, per vazinejimo laika pravaziavau 35tukst. km,
pakeiciau visas keturias stabdziu kaladeles... Lemputes priekiniu sviesu
nudegineja pastoviai (kas 2-4 men.), o jos labai brangios, ~15-20 lt. Dar
silumos reguliatoriaus dirzelis buvo nutrukes...
Mindaugas