Tema: Re: Nissan Primeros + ir -
Autorius: Icetom
Data: 2009-05-28 22:05:43
Prie tų esminių problemų ką visi parašė, dar kas mano mašinai '94 2.0
(SR20DE) buvo, eksploatuotai nuo 98 m. pabaigos iki 2008 m.- tai kelis
kartus teko keisti multilinkus priekinės pakabos  (nežinau kaip tiksliai
vadinasi ta pakabos dalis). Aišku dėti buvo restauruoti (gal dėl to).
Perkant patikrinti labai lengva - pakelti mašiną ir pajudinti priekinius
ratus (laisvai kabančius), jei yra laisvumas (eiga, klebėjimas), vadinasi
multilinkams jau arba greitai bus šakės.

Be abejo granatų apsaugas rekomenduotina tikrinti bent jau kas 3 mėnesius,
nes kažkodėl mėgsta nusimauti ir nuo to galinčios išplaukti pasekmės
granatai. Su rankinio stabdžio trosu taip visą eksploatacijos laikotarpį ir
prasikankinau. 5 bėgio problemos nebuvo (čia kaip loterija, matyt). Nežinau
ar kitiems buvo, bet man teko keisti vieną iš valytuvų traukių, nes buvo
išsinešioję šarnyrų vietos kur jungiasi valytuvų mechanizmas. Ko pasėkoje,
valytuvai neatsistodavo į savo vietą. Pakeistas radiatorius . Keista
variklio grandinė. Visą kitą eilinės eksploatacijos išlaidos.

Mašina buvau labai patenkintas, apart slenksčių ir arkų puvimo, kol
nenutaranavo į šoną :)