Tema: Re: Mazda 626 + ir -
Autorius: LB
Data: 2009-03-29 16:16:19
626 93 metu, 2.0 litro benzinas
turiu gal 8 metus,
pravaziavau apie 170k km, is ju pastaraisiais 2-3 metus po 30-40 K km

zymiu remontu buvo DAUG:
dirzelis + vandens pompa + guoliai :)
diskai 1 kart ir kaladeles n kartu
rato guolis
dusliarka 1 kart keista i srotine, 1 kart i nauja ir dx..a virinta
lambda zondas - i neoriginalu
laidai - 1x
zvakes - gal 3 kartus
visokie sailentblokai - x kartu
vairo stiprintuvo guoliai - 1x

o jei be bajeriu - tik karta buvau papuoles i matsuda, tai palikau 2K uz
vaziuokles remonta, visa kita - mano nuomone nedaug. dauguma ka suminejau -
aptarnavimo reikalai.

dabar jai jau amba - pradejo ryt tepalus. liko eksploatuot gal 2 metai

LB