Tema: Re: Klausimas apie lemputes
Autorius: E.D
Data: 2009-03-06 15:07:57
Skirtumas jauciasi, bet to skirtumo naudos ivertinimas yra labai
individualus dalykas.
Tos "pagerintos" lempos buna patobulintos ivairiai - vienos tiesiog
skleidzia daugiau sviesos, kitos skleidzia daugiau ir kitokio spalvinio
spektro sviesa ("baltesne"/"melynesne"/"geltonesne"), yra ir tokiu,
kurios skirtingose apsvieciamo ploto zonose skleidzia skirtingo
atspalvio sviesa (pvz., Philips "Power 2 Night" ar kazkas pan.)
Dazniausiai (bet ne visada) jeigu parasyta, kad lempute skleidzia
daugiau sviesos, tai ji skleidzia ir daugiau silumos, siuo atveju fara
turi buti pajegi sia siluma issklaidyti/isventiliuoti. Taip pat kai
kurios "stipresnes" lempos naudoja daugiau galios (W), o tam ne visada
buna apskaiciuota elektros instaliacia.
Ant neaiskios kilmes stipresniu (+30%, +50%) lempuciu daznai buna
parasyta standartine galia vatais (W), pvz., H1 55W, bet kaip paaiskeja,
taip gamintojas nurodo skleidziama sviesa lyginant su kazkokia mistine
nominalia H1 lempute.
Visos "stipresnes" lempos tarnauja trumpiau, nei ju vietoje butu
tarnavusios standartines, nors tik rimpti gamintojai apie tai drasiai
perspeja.
Siaip, naudot ar ne - tavo reikalas. Bet jei naudosi, manau, verciau
rinkis rimtus gamintojus. As naudoju - nesigailiu jau 6 metus.
Stai cia parasyta kiek daugiau:
http://www.kaunokvarcas.lt/philips/produkcija/
LT kalba ant greicio daugiau neradau.

P.S. As jokiu budu neagituoju uz Philips, jo pardaveju gerbuviu
nesuinteresuotas ir nesakau, kad jis geresnis ar blogesnis uz kt.
gamintojus. Tiesiog mano nurodytame psl. yra siek tiek info, kuri gali
padeti susigaudyti temoje.