Va maniskes kuro sanaudos mane biski nustebino - marsrutas, eismo salygos ir mano neypatingai ramus vazinejimo stilius :-), kuriuo vazinejant mano senasis 89 metu 2.0i Galantas sunaudodavo ~12-13 litru, sitam Galantui atsieina tik ~11.5 litru (kiek piluosi pilna baka, tai svyruoja tarp 11.2-11.6). O del GDI ir duju, tai nezinau, kiek as esu girdejes, i GDI nesideda, nors gal jau kazkas ir pasikeite, kaip jau minejau, manes dujos ir visi su jom susije niuansai nedomina ir niekada nedomins :-). Bet visgi siuo atveju speciau, kad greiciau tai yra klaida skelbime - va paziurejo zmogelis koki galinguma kiti raso ant 2 litru variklio, ir jis toki uzvarvolino :-) -- Caponi Mitsubishi Galant 2.5i V6-24 Avance '99 Mitsubishi SpaceStar 1.8i GDI '01 "mdz" <mindems@LEgmailAS.com> wrote in message news:goqo37$mak$1@trimpas.omnitel.net... > Na i duja nespjauciau taip kategoriskai, bo bijau kad kuro sanaudos > slunkmecio laikotarpiu gali nustebinti visa seima.. Taip kad ateity gali > buti svarstomas ir virykles kuru seriamas automobilis.. Kita vertus ne tiek > daug ir zadu pravaziuot per metus, apie 15k km.. Galingumo gausaus nereikia, > bo ir taip jau 5 metus su 1.5l 90AG pragyvenau.. > Siaip skelbimuose maciau kad yra pardavime 2.0l 145 AG (107 kW), > Benzinas/Dujos galantu. Pagal galinguma gaunasi kad tai GDI.. Keistoka.. > Kokios tamstos 2.5 benzo sanaudos realios? > > "Caponi" <caponi@centras.lt> parašė naujienų > pranešime:gopjep$jps$1@trimpas.omnitel.net... >> GDI siaip nera blogai, bet jo ekonomija pasireiskia tik jei uzmiesty >> vazinesi, tuo tarpu miesto rezimu jis nei kiek ne taupesnis uz iprastus >> variklius. >> Plius GDI yra siaip sudetingesnis ir jautresnis ir brangiau remontuojamas, >> jei kas atsitiktu, variklis - su juo geriau nerizikuot piltis neaiskios >> kilmes pigu benzina, nesakau, kad tu is tu iskrpeliu, kurie dujiniu >> virykliu kura nori kist masinai, tiesiog tokia mintis kazkaip savaime >> parejo apie taupuma perskaicius :-), bet i GDI dujos nesideda. >> >> Zodziu, apibendrinant as siulyciau rinktis arba paprasta 2.0i (ju zymiai >> didesnis pasirinkimas rinkoje, plius jos kiek pigesnes ir ekonomiskesnes >> bus) arba 2.5i V6, jei nori biski dinamiskiau vazinetis (tik ypac jei >> noresi mechanines dezes, tai dziaukis jei per menesi-du rasi tinkama >> varianta, as sau apie puse metu ieskojau, ir tai rezultate paemiau >> universala vietoj planuoto sedano, bet jau nebeturejau sveikatos daugiau >> kankintis). Tiesa pradinis "aptarnavimas" 2.5 nera pigus -dirzai su >> pakeitimu apie 1KLt, zvakes su pakeitimu apie 0.5KLt (tik jas keist reikia >> kas 90Kkm, tai gal tai uzteks 1 karta per visa eksploatacijos laika >> padaryt kol ta masina turesi :-)), nu ir plius visa kita beleberda - >> skysciai, stabdziu kaladeles, o gal ir diskai (jie, tiesa, pigus, bet >> nelabai ilgai laiko kazkodel), filtrai, zodziu, nusipirkus del visa ko >> geriau dar bent kokius 3-4 tukstancius lysnus turet (nu cia su ta salyga, >> kad nori su tvarkinga masina vazinet :-)). >> >> Beje, lyginant kuro sanaudas su zmonos SpaceStar'u su 1.8 GDI ir >> automatine deze, sanaudos mieste labai panasios iseina ir tai su ta >> salyga, kad su silpnesniu varikliu ir automatu kazkaip instinktyviai >> ramiau vazinejasi :-) > >