Tema: Re: Galant VIII 2.0 ir 2.4
Autorius: Caponi
Data: 2009-03-06 11:04:28
Va maniskes kuro sanaudos mane biski nustebino - marsrutas, eismo salygos ir mano neypatingai ramus vazinejimo stilius :-), kuriuo vazinejant mano senasis 89 metu 2.0i Galantas sunaudodavo ~12-13 litru, sitam Galantui atsieina tik ~11.5 litru (kiek piluosi pilna baka, tai svyruoja tarp 11.2-11.6).

O del GDI ir duju, tai nezinau, kiek as esu girdejes, i GDI nesideda, nors gal jau kazkas ir pasikeite, kaip jau minejau, manes dujos ir visi su jom susije niuansai nedomina ir niekada nedomins :-). Bet visgi siuo atveju speciau, kad greiciau tai yra klaida skelbime - va paziurejo zmogelis koki galinguma kiti raso ant 2 litru variklio, ir jis toki uzvarvolino :-)

-- 
Caponi

Mitsubishi Galant 2.5i V6-24 Avance '99
Mitsubishi SpaceStar 1.8i GDI '01


"mdz" <mindems@LEgmailAS.com> wrote in message news:goqo37$mak$1@trimpas.omnitel.net...
> Na i duja nespjauciau taip kategoriskai, bo bijau kad kuro sanaudos 
> slunkmecio laikotarpiu gali nustebinti visa seima.. Taip kad ateity gali 
> buti svarstomas ir virykles kuru seriamas automobilis.. Kita vertus ne tiek 
> daug ir zadu pravaziuot per metus, apie 15k km.. Galingumo gausaus nereikia, 
> bo ir taip jau 5 metus su 1.5l 90AG pragyvenau..
> Siaip skelbimuose maciau kad yra pardavime 2.0l 145 AG (107 kW), 
> Benzinas/Dujos galantu. Pagal galinguma gaunasi kad tai GDI.. Keistoka..
> Kokios tamstos 2.5 benzo sanaudos realios?
> 
> "Caponi" <caponi@centras.lt> parašė naujienų 
> pranešime:gopjep$jps$1@trimpas.omnitel.net...
>> GDI siaip nera blogai, bet jo ekonomija pasireiskia tik jei uzmiesty 
>> vazinesi, tuo tarpu miesto rezimu jis nei kiek ne taupesnis uz iprastus 
>> variklius.
>> Plius GDI yra siaip sudetingesnis ir jautresnis ir brangiau remontuojamas, 
>> jei kas atsitiktu, variklis - su juo geriau nerizikuot piltis neaiskios 
>> kilmes pigu benzina, nesakau, kad tu is tu iskrpeliu, kurie dujiniu 
>> virykliu kura nori kist masinai, tiesiog tokia mintis kazkaip savaime 
>> parejo apie taupuma perskaicius :-), bet i GDI dujos nesideda.
>>
>> Zodziu, apibendrinant as siulyciau rinktis arba paprasta 2.0i (ju zymiai 
>> didesnis pasirinkimas rinkoje, plius jos kiek pigesnes ir ekonomiskesnes 
>> bus) arba 2.5i V6, jei nori biski dinamiskiau vazinetis (tik ypac jei 
>> noresi mechanines dezes, tai dziaukis jei per menesi-du rasi tinkama 
>> varianta, as sau apie puse metu ieskojau, ir tai rezultate paemiau 
>> universala vietoj planuoto sedano, bet jau nebeturejau sveikatos daugiau 
>> kankintis). Tiesa pradinis "aptarnavimas" 2.5 nera pigus -dirzai su 
>> pakeitimu apie 1KLt, zvakes su pakeitimu apie 0.5KLt (tik jas keist reikia 
>> kas 90Kkm, tai gal tai uzteks 1 karta per visa eksploatacijos laika 
>> padaryt kol ta masina turesi :-)), nu ir plius visa kita beleberda - 
>> skysciai, stabdziu kaladeles, o gal ir diskai (jie, tiesa, pigus, bet 
>> nelabai ilgai laiko kazkodel), filtrai, zodziu, nusipirkus del visa ko 
>> geriau dar bent kokius 3-4 tukstancius lysnus turet (nu cia su ta salyga, 
>> kad nori su tvarkinga masina vazinet :-)).
>>
>> Beje, lyginant kuro sanaudas su zmonos SpaceStar'u su 1.8 GDI ir 
>> automatine deze, sanaudos mieste labai panasios iseina ir tai su ta 
>> salyga, kad su silpnesniu varikliu ir automatu kazkaip instinktyviai 
>> ramiau vazinejasi :-) 
> 
>