Tema: Re: Subaru Outback, 2008-2009m, dyzelis
Autorius: bidoks
Data: 2013-05-21 15:48:58
zajabys, mašiniuko dar nenusipirkau, o jau per šrotus einu, motoro ieškau.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:knf8d6$enb$1@trimpas.omnitel.net...

visada galima pusvalandį paskambnėt po šrotus ir patikrint kiek tų
variklių ir už kiek yra. Ir bus viskas aišku. Man irgi kažkas sakė, kad
BNW M43TU pilna, o kai reikėjo - tai apsišikę lavonai po 2kLt.