Tema: Re: Toyota Verso
Autorius: markatas
Data: 2013-02-08 12:17:09
Na kaip cia pasakius, dar ir tarpine daug ka sudaro. Teko irgi vienam
tvarkyti masina, aiskino, kad nesveikos sanaudos, nors visi parametrai
idealus buvo, kol galiausiai nepadariau su juo test draivo. Tai pasirodo
zmogus idomiai vaziuoja, mina gaza dugnais, tada spiria i sankaba, keicia
begi, vel dugnas, o po to kerta per stabdzius nes virsija greiti ir vel tas
pats. Zodziu tragedija, gazas stabdis, gazas stabdis arba gaza spaudzia ir
staigia atleidzia, vel spaudzia ir vel stagiai atleidzia. Na apie svelnu
gazo spaudima ir tolygu greicio palaikyma laikant tolygiai ispaudus gaza
zmogus nesuvokia. Sanaudos irgi automatiskai afigienos

markatas