Tema: Re: Rudys
Autorius: Mindaugas
Data: 2012-09-18 11:11:24
Taip. Man svarbu kad neatsirastų kiaurymė.
Dėl estetikos (spalva skiriasi ar pan.)  kokį lipduką su gėlyte gali
užklijuoti ar pan.
Klausimas buvo apie bandymą užkirsti kelią tolimesniam tų židinių plitimui,
bet jeigu šitas variantas "patepi rudziu suriseju, papurski dazu balioneliu"
netinka, tai jau buitinėm priemonėm nelabai ką ir padarysi?
m.

"Tomas"  parašė naujienų news:k380bo$d04$1@trimpas.omnitel.net...

Jam svarbu, kad skyle neatsirastu. Patepi surisheju - skyle garantuota.