Tema: Re: uzsalo nissan almera N15 visos durys
Autorius: Velnias
Data: 2012-02-07 08:56:13
Dzin ten tas pliusas, ne del akumo neatsirakina, o del varikliuku. Mano
atveju akumas zveris, o va pasala ties -20 ir nebesirakina. Skaitau jei butu
dregmes ar vandens tuose varikliukuose tai ir prie -5 uzsaltu jau... bbz.
Bet va tokia nesirakinancia is -27 ivarau i silta garaza pusvalandziui - ir
vel visos durys rakinasi visa diena iki kito ryto :)
Kadangi sita ziema yra paskutine kada turim sia masina, tai giliai problemos
spresti ir nesiimu.