Tema: Re: kokia rele caksi?
Autorius: Tomas
Data: 2012-01-23 12:24:55
p.s. Aj dar, centrines konsoles priekyje yra ipurshkimo kompas, shalia jo - kazkokia rele geltonu metaliniu korpusu, santykiaujanti su tuo paciu ipurshkimo kompu, bet ka butent ji daro - nzn, nesigilinau. Ji prieinama prie vairuotojo kojos nuemus shonine plastmase, pazhiurek ten. Ir ji megsta cakset, kai kazhkas pareina, man yra taip buve. Beje, turiu tokiu reliu puse kibiro, be to nesu brangininkas ir t.t. ;)