Tema: Re: Mazda premacy
Autorius: Anon
Data: 2012-01-04 09:01:49
Kažkada ir aš šį auto apžiūrinėjau ir tyriau ar tiktų man. Viskas tiko kol
kolega nepasiūlė ant užpakalinės sėdynės pasėdėti... Tada nusprendžiau kad
mylimų žmonių ten sodinti nenorėčiau  Tokio nepatogumo sėdynių daugiau
niekur neradau. Čia, aišku, IMHO.

Vytautas

"Vilius Jakas"  wrote in message news:jdv8s6$tsp$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki.
Jau penkis metus vairuojamas mazda 626 benzininis universalas(1998m). Su
šiuo automobiliu jokių bėdų kaip ir nebuvo išskyrus rankinį stabdi. Tai
nestabdo, tai kažkas su suportais nors buvo sudėti restauruoti. Žodžiu,
viskas buvo gerai, nusiskundimų nėra.
Atėjo laikas šeimoje antram automobiliui ir yra mąstoma apie Mazda
Premacy. Nustebino palyginus nedidelė šio automobilio kaina. Vienintelis
dalykas kurio trūko 626 tai patogumo važiuoti. Užpakalis kažkaip žemai
ir pan. Tarkim, kaip patogumo etaloną galima imti VW Sharan, jame ir
vietos sėdėti pakanka ir kažkaip aukščiau.
Taigi gal čia atsiras premacio vairuotojų ir gal jie pasidalins savo
atsiliepimais ir pastebėjimais? Ar patogu joje važiuoti, ar aplamai tai
praktiškas automobilis.
Pvz :
http://www.automodus.lt/parduodami-automobiliai?sid=CNxZteSwY5bbkBe8&trig=am_show_item&am_car_id=6718032

Ačiū.