Tema: Re: Honda all season antifreeze type 2
Autorius: Kantega
Data: 2011-12-27 18:14:34
nu specas tai iš firminio serviso.
Tai klausimas aišku kaip visuomet kyla: ar čia Honda nori sau papildomą biznį pasidaryt, ar ten tikrai "kažkas tokio".
Biški forumus pavarčiau vienareikšmio atsakymo neradau, vieni taip kiti taip mano.
Tiesa tikriausiai kažkur per vidurį: galbūt tai tiesiog išbandytas mišinys, kuris tikrai neskatina korozijos. Kas nori, gali eksperimentuot su kitų gamintojų mišiniais...