Tema: Re: Toyota Rav4 2L. - Benzinas vs dyzelis
Autorius: Caponi
Data: 2011-10-28 12:44:51
Nu as sutikciau, kad poziuris biski iskreiptas, bet dalis logikos tame yra - maniske irgi pavazinejus su mano Galantu, bei jai laikinai kazkada nupirktu Civicu pareiske, kad jai norisi aukstesnes masinos, t.y. aukstesnes sedesenos, taip jai psichologiskai jaukiau, geriau matosi kas kely vyksta. Pasinagrinejus kas yra kas puikiai tiko Space Star'as - ir aukstesne sedesena, ir gabaritai kompaktiski, zodziu, visai atzvilgiais liux :-) O vat su tais dzipais tai tikrai persistengiama - ivertinus igimta (cia ne pasaipa, o tiesiog tikrai daugeliui moteru budingas bruozas) moteru prastesni masinos gabaritu suvokima ir supratima kaip juda visas masinos kebulas priklausomai nuo vairo sukiojimo, dzipas daznai dar apriboja matyma kas yra palei masinos sonus ir tai tikrai nepalengvina tom paciom moterim gyvenimo uz vairo, ypac kiemuose...

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance