Tema: Re: Padekit identifikuoti problema
Autorius: ABCD
Data: 2011-09-29 14:28:48
Miegapele wrote:
> pas mani mitsas galantas karavanas 99 2 litrai automats. dujos princ su
> krabu. 10 litru nepriklausomai nuo rezimo ar apkrovos. vo sito tai
> neparisu. ar trasa, ar miestas, kalnai ar dar kas nors. greitis taip nuo
> 80 iki 130 niekas nesikeicia. kaip ikalta 20 litru 198-202 km.

Na tikrai fantastiskai skamba :)

Mano patirtis - Espace 2.2 automatas. Ziema mieste valge apie 20 l.
duju. Trasoje iki 130 km/h - apie 10-12 l. Uzsienyje (Austrija,
Kroatija) - dar maziau (duju kokybe?)
Nors siaip su automatu gal geriau is vis neskaiciuoti? Nes ten per daug
nezinomuju gaunasi... Pvz. zmona vazinejo su tvarkingu Opel Astra 1.3 l.
Stabiliai srebe 15 l benzino mieste.