Tema: Re: Corolla verso 05' 2l D4D dirzo keitimas
Autorius: ROOTS
Data: 2011-07-18 23:24:04
maniskis sugedes tiesiog bandydavo isijungt ir neisijungdavo, pastoviai
sukdavosi laisvai bet neisijingdavo.
nuo avnesio irgi panasiai buvo, tik prdzioj diena dar lygtai veike, o paskui
tas pats - nesuveikia, sukasi laisvai ir tiek. bet jis ir buvo avensyje
atjungtas.
is austrijos restauruotas pradzioj veike, bet vo nepilnos valandos
uzsikirto, nebesisuko isvis, nutrauke dirzeli ir jo viduje kazkas pradejo
skardziai barsket, kaip varztas. Ir jau net neijungtas nebesisuka laisvai:
suki suki ir staiga sunkiai sukasi, paskui vel laisviau, paskui vels sunkiau
velniava, ne kitaip :D

"Dainiushas"  wrote in message news:j01p30$dkl$1@trimpas.omnitel.net...

o tai visgi, kas vyksta? Nes jei jis be sankabos, tai tada kompas valdo
jo darbinį tūrį, o veikia jis visada. Pradeda jis nuo ~5% berods savo
pajėgumo. Tai gal koks temperatūros daviklis nesąmones rodo ir kompas jį
suka "ant laisvų"?