Tema: Re: sankabos cilidro keitimas
Autorius: Anon
Data: 2011-07-11 16:26:24
Tikrai taip, ir paspaudimai 3-4 stiprūs, iki galo. Kai užsukinėji varžtą
pedalas turi būti fiksuotas nuspaustoje iki galo padėtyje. Jei sankabos
skysčio bakelyje nukrenta lygis - dapilti kiek reikia.

Vytautas

"audrius"  wrote in message news:iveq47$bta$1@trimpas.omnitel.net...

nelabai supratau: uzdedu pagr cilindra, viska sujungiu - tada atsuku nuor
varzta ir prie jo prijungiu slangute, kurios kita gala panardinu i skysti, o
tada spaudziamas pedalas?