Tema: Re: Paieskomas kondicionieriaus kompresorius
Autorius: Donce
Data: 2011-06-13 08:06:03
sveikas
yra meistras kondicionieriu kuris remontuoja variklius, ne tik pildo valo
bet ir viska ardo, taiso. blogiausiu atveju paims donora nuo kitos kondiskes
(kur sakai kad nesutampa tik tvirtinimas)
lokacija jo : alytus
jei nori gali duot savo varikliuka man - savaitgali nuveshiu. o pats nuleksi
atsijamti ir insistatyti, ir uzsipildys vietoj ir isbandysit.
aisku geriausia butu kad viska pats nou a iki z susiorganizuotum :) jei
tinka toks variantas ir reik ragelio brukstelk i dezute.

--
Donce