Tema: Re: Reikia amortiku kosmokyviui...
Autorius: Gimp
Data: 2011-02-17 08:11:50
Bbs zino, as kazkaip tokiu problemu labai neuzakcentavau: bagazines
amortikai aisku veikia silpnokai per salti, bet jei ant dangcio nera ledo ir
sniego - pakelus i virsu atgal nekrenta.

Amortikai gal kiek ir kieciau dirba, bet pas mane uzdetos 205/60 R16 - tai
kazkaip taburetinio efekto nera. Itariu, kad su stock'inem 225/45 R17 gali
buti kitaip, nes ir vasara masina labai jau kietai vazineja.

--
Gimp