Tema: Re: civic oras i salona...
Autorius: lllll
Data: 2011-01-24 15:14:01
Nezinau, ar be kondicionieriaus yra, bet pas mane salono filtras labai jau
durnoj vietoj buvo - uz "daiktadezes". Paprastai prie filtro pridedamos
keitimo instrukcijos. Atsukinejom dviese, vienas veidrodi laike, kitas gulom
atsukinejo, nes priejimas buvo tragiskas.
Tiesa, civicas 5 metais jaunesnis.